Lisälaitteiden käyttö himmeleissä versus huonot kuvauskelit.

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
habannaama
Viestit: 5381
Liittynyt: Helmi 12, 2008 21 : 35

Lisälaitteiden käyttö himmeleissä versus huonot kuvauskelit.

Viesti Kirjoittaja habannaama »

Ehkä huono otsikko, mutten parempaakaan keksinyt.

Vaan itse asiaan.

Käytän jalustahommissa linkin L-rautaa ja istuu kameraan kuin se kuuluisa täi tervaan.

Nyt kun pari päivää ryynännyt pitkin ja poikin Jurmoa, välillä auringon paisteessa ja välillä kaatosateessa ja tarkoituksena lähteä täältä aamulla 06 jatkamaan matkaa muihin maisemiin, niin tuli mieleen että voisin vaihtaa kameraan valmiiksi täyden akun.

L-raudan ”läppä” auki, jotta akkukotelon kansi näkyviin ja kas, kameran väliin jäänyt sen ”tiiveydestä” johtuen ihan huolella vettä.

Tästä syystä irroitin koko höskän ja kas, koko matkaltaan vettä tuon ja rungon välissä.

Eli jos kuulutte niihin kuvaajiin, joille nää himmelit eivät ole käytössä pelkillä fantsuilla keleillä ja käytätte vastaavia, niin kannattaa tsekata sadekelin jälkeen…

https://www.scandinavianphoto.fi/smallr ... VsQAvD_BwE
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Maffer
Viestit: 22561
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Lisälaitteiden käyttö himmeleissä versus huonot kuvauskelit.

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Kapillaari-ilmiö se siellä. Perus kameran *sensuroitu*. Tuon takia akkukahvat eivät kuulu kuin käsilaukkukameraan terassille. Noin muuten Sony ei kuulu sateeseen ilman että salamakengän teippaa huolella umpeen tai kameran laittaa johonkin sadetakkiin kuvaamisen ajaksi.
habannaama
Viestit: 5381
Liittynyt: Helmi 12, 2008 21 : 35

Re: Lisälaitteiden käyttö himmeleissä versus huonot kuvauskelit.

Viesti Kirjoittaja habannaama »

Jep, tuon perusteella en Sonya uskaltaisi akkukahvalla vastaavissa olosuhteissa ulkoiluttaa, olis entinen himmeli.

Fujin X-T2:lla kokenut koskaan vastaavaa akkukahvalla, se istui siihen todella nasevasti ja tuli sentään sen kanssa ryynättyä keli jos toinenkin.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
Vastaa Viestiin