Reppuun sisustusta
-
Reppuun sisustusta
Mula on tämmönen Särmän reppu. https://www.varusteleka.fi/fi/product/s ... eppu/34400
Nyt olis semmonen reissu tiedossa, että tarttis mukaan saada jonkun veran vaatetta ja Canon 5D mk III, 24-105 ja Tamronin 150-600. Mikä oli näppärä tapa osioida tuo reppu niin että runko ja pikkuzoomi olis yhdessä lokerossa ja pitkä sitten omassaan. Väliseiniä tarttis siis reppuun rakentaa. En yhtä reissua varten ala uutta reppua ostamaan.
Nyt olis semmonen reissu tiedossa, että tarttis mukaan saada jonkun veran vaatetta ja Canon 5D mk III, 24-105 ja Tamronin 150-600. Mikä oli näppärä tapa osioida tuo reppu niin että runko ja pikkuzoomi olis yhdessä lokerossa ja pitkä sitten omassaan. Väliseiniä tarttis siis reppuun rakentaa. En yhtä reissua varten ala uutta reppua ostamaan.
-
Re: Reppuun sisustusta
Väliseinät jäykästä pahvista ja päällystä vakosametilla tms.
-
Etolasta sopivanpaksuista solumuovia metritavarana ja rakennat siitä puukon ja roudarinteipin kanssa sopivankokoisia väliseiniä tai lokeroita. Toimii.
-
- Viesti:
Rakentelu toimii joo, mutta ammattikäytössä mulla on ihan vain sellaisenaan ne kamerat repusssa. Alimmaiseksi joku taukovaate s.e. suojaa pohjalla reppua. Pystyyn teletötterö toiselle puolella, vaate väliin ja toinen kamera toiselle puolelle.
Tällä tavalla mulla 45L-repussa esim. talvella toppahame, 500/5.6+kamera, 24-70/2.8+kamera TAI esim. litran termos ja muita työvälineitä ja drone laukussaan välissä.
Osastointi solumuovilla vie paljon tilaa repun tilavuudesta. Tuo on kuitenkin vaan 20L-reppu, mutta aukeaa koko sivultaan, joten käyttäisin vain niitä vaatteita pehmusteena. Etu- ja selkäpuolella siinä on jo riittävä pehmustetut ja harvemmin repun kyljet ottaa iskuja.
Tällä tavalla mulla 45L-repussa esim. talvella toppahame, 500/5.6+kamera, 24-70/2.8+kamera TAI esim. litran termos ja muita työvälineitä ja drone laukussaan välissä.
Osastointi solumuovilla vie paljon tilaa repun tilavuudesta. Tuo on kuitenkin vaan 20L-reppu, mutta aukeaa koko sivultaan, joten käyttäisin vain niitä vaatteita pehmusteena. Etu- ja selkäpuolella siinä on jo riittävä pehmustetut ja harvemmin repun kyljet ottaa iskuja.
-
Kiitoksia. Solumuovia käyn ehkä hakemassa muttan ensin pakkaan AnHan ohjetta noudattaen tarvittavat vaatteet ja katson sitten, minkälainen systeemi siitä tulee. Kävelymatkat repun kanssa eivät kovin montaa kilsaa ole, Örö on kohde.
-
Mulla on tuo sama Lekan reppu johon sujautin vanhan kamerarepun sisustan ja toimii hyvin. Mahtuu vielä paljonkin kamaa kahden rungon ja kahden optiikan kanssa mukaan. Litran termari, kuksa, puukko, Leatherman ja muut ns tarvekalut menee ulkotaskuihin ja niihin pals-lenkkeihin oon laittanut muutaman lisätaskun, joihin saa hanskat, naamioverkkoa, juomapulloa sun muuta. Hyvin toimii. Ainoa miinus onpieni suunnitteluvirhe, eli ne pohjassa olevat kaks hihnaa on väärin kiinnitetty siihen isomman päällitaskun saumaan jossa repii sitä taskua turhaan, joten purin ne irti ja kiinnitin uudelleen sen päätaskun saumaan ja nyt toimii oikein.
-
Tulipahan sopivasti paketissa kuplamuovis, sellaista missä parin cm kuplat. Niistähä minä pehmusteita askartelen. Riittää näin yhden reissun ajaksi. Noudatan neuvojanne sitten kun pidempiä reissuja tulee.