Vaimo tykkää myös valokuvata vähintään yhtä aktiivisesti kuin itsekin, tosin hieman eri prioriteeteilla, eli hänellä ei pikselinysväys oli samalla tavoin tärkeää kuin itselläni, kuitenkin toki aina arvostanut myös teknisesti onnistunutta otosta.
Silloin kun tuo aikoinaan laski haudan lepoon entisen Nikonin peililäpsyttimen, ehdotin tilalle Sonyn "räksää" (haluaa päästä kuvaamisessa helpolla, koska ei kiinnosta objektiivivaihdot ym. vst...), mutta halusi pysyä Nikonissa ja valinta osui Z50:een.
Nyt kun hän tuossa tovi sitten oli Etelä-Afrikassa safarilla ja sai kuvansa koneelleen, hänelle oli jäänyt "kummittelemaan tuo Sonyn "räksä", koska matkaoppaalla oli ollut sellainen ja oli ihastellut sen kuvanlaatua/monipuolisia mahdollisuuksia.
Nooh, aloitin saman tien salakavalan aivopesun. kun kerran maaperään kuin kautta rantain sattumuksien summana valmiiksi idätetty otollinen Sonysiemen =)
Hei hoplaa, eilen ABC:n tankin kautta Kian tankki täyteen superedullista menovettä, kuvauskeikalle Saloon ja sieltä Korean lahja autoilevalle maailmalle kohden pääkaupunkiseutua...
Nyt sitten keittiön pöydällä nököttää vierekkäin Nikon Z50 ja Sonyn "räksä" =)
Nyt kehtaa mennä taas yhdessä kuvailemaan, eikä tarvitse hävetä sitä niikkonia =)
#sonyperhe
#poikaontullutkotiin
Käännytystyön hedelmän kantaminen...
-
Käännytystyön hedelmän kantaminen...
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
- Viesti:
-
Re: Käännytystyön hedelmän kantaminen...
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
Excellent choice!!!
Mä vähän luulen, että loppujen lopuksi aika moni on onnellinen räksän kanssa. Ei järkkärihuolia objektiiveista, SE ON SIINÄ, ja se tekee homman laadukkaasti. Hyvin laaja polttovälialue auttaa luovimaan erityyppisissä tilanteissa ja opettaa samalla.
Mä vähän luulen, että loppujen lopuksi aika moni on onnellinen räksän kanssa. Ei järkkärihuolia objektiiveista, SE ON SIINÄ, ja se tekee homman laadukkaasti. Hyvin laaja polttovälialue auttaa luovimaan erityyppisissä tilanteissa ja opettaa samalla.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
RX10M4 on mainio peli, jolla kuvaa käytännössä "kaiken" laajoista maisemista pieniin yksityiskohtiin, yliveto ns. walkaround-kamerana. Ei toki riitä kaikista ekstriimimpään menoon, mut tuskin tarttekaan.
-
Joo, jos mulla ei olis jo pari pidempää teleä Sonyn järkkäriin, ja jos liikkuisin enemmän eläinten kintereillä, niin räksä olisi varmaan passeli vaihtoehto. Itseasiassa rx10mk3 malliin saa vielä sonyn appseja asennettua.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'