Tää on 50mm versio.jaava kirjoitti:eBay:stä käytettynä muutamalla tonnilla.
Tää taitaa olla Saksassa EUR 2,099.00 + EUR 50.00 Shipping
https://www.ebay.com/p/Schneider-PC-TS- ... /108632509
Tilt Shift kuvausta oikein
-
Re: Tilt Shift kuvausta oikein
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
-
Tällainenkin löytyy. Tosin Taiwan:sta (US $1,229.00 + Shipping: $27.00 + tulit ja alvi):
RARE ! SCHNEIDER-KREUZNACH PC-SUPER-ANGULON 28mm F2.8 SHIFT LENS / 90D W
https://www.ebay.com/itm/RARE-SCHNEIDER ... Sw2EVc7eUM
Tämä mun hankkima Samyangin TS vaikuttaa monessa kohteessa niin väkevältä, että saatan hyvinkin "investoida" toiseenkin hieman laadukkaampaan tilt & shift objektiiviin.
Se voisi tosin mielellään olla hieman pidemmällä polttovälillä, luokkaa 45mm - 55mm, jolloin panoraamoihin saisi hieman enemmän pikseleitä.
RARE ! SCHNEIDER-KREUZNACH PC-SUPER-ANGULON 28mm F2.8 SHIFT LENS / 90D W
https://www.ebay.com/itm/RARE-SCHNEIDER ... Sw2EVc7eUM
Tämä mun hankkima Samyangin TS vaikuttaa monessa kohteessa niin väkevältä, että saatan hyvinkin "investoida" toiseenkin hieman laadukkaampaan tilt & shift objektiiviin.
Se voisi tosin mielellään olla hieman pidemmällä polttovälillä, luokkaa 45mm - 55mm, jolloin panoraamoihin saisi hieman enemmän pikseleitä.
-
tää löytö oli niin naseva, hyvään hintaan, että jos meinaat tosissaan hankkia niin kantsii miettiä laittaako linkkiä kaikkien eteen. Joku ostaa sen pian pois sun nokan edestä!!jaava kirjoitti:Tällainenkin löytyy. Tosin Taiwan:sta (US $1,229.00 + Shipping: $27.00 + tulit ja alvi):.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
Tää on pelkkä SHIFT, siis arkkitehtikuvaukseen ehkä riittävä. Mä haluaisin myös TILT:in, kun luulottelen olevani enemmän artisti kuin joku arkkitehti:). (Anteeksi kärjistys kaikki arkkitehdit.)temama kirjoitti:tää löytö oli niin naseva, hyvään hintaan, että jos meinaat tosissaan hankkia niin kantsii miettiä laittaako linkkiä kaikkien eteen. Joku ostaa sen pian pois sun nokan edestä!!jaava kirjoitti:Tällainenkin löytyy. Tosin Taiwan:sta (US $1,229.00 + Shipping: $27.00 + tulit ja alvi):.
Seuraan toki tilannetta, mutta aika verkkaisesti ja laiskansitkeästi. Ehkä mä saan Samyang:n tulevasta kelpo vekottimen kun haluan tehdä "Tilt Shift kuvausta oikein".
-
- Viesti:
Kannattaa ny vähän jarrutella. Niinkun totesin, Ming Thein on kirjoitellut noista Schneidereista ja muistaakseni 50mm ei pärjänny Nikkor 45mm pc-e:lle kovinkaan hyvin. 28mm jää optisesti Canonin 24mm lasista ja 90mm on kutakuinkin vanhan 90mm ts-e:n veroinen.
Parempaa noissa on jalustakiinnitys.
Ensin Samyangilla ny kuvaamaan ajatuksella.
Parempaa noissa on jalustakiinnitys.
Ensin Samyangilla ny kuvaamaan ajatuksella.