Haussa hyvä filmivalokuvien kehitysliike

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
oonako

Haussa hyvä filmivalokuvien kehitysliike

Viesti Kirjoittaja oonako »

Kiinnostaisi kuulla, mistä löytyy hyviä filmivalokuvien kehittämispuljuja. Omaa pimiöitä ei, valitettavasti, löydy, joten olisi kiva saada mainostusta hyvistä, luotettavista ja ystävällisen palvelun omaavista liikkeistä.
Huonoja kokemuksia on esim. Rajalan kanssa, joka lähettää kuvat Kaarinaan, ja kun ne lopulta tulee kehitettyinä takaisin, huomaa kuvien olleen käännetty vaakasuorassa (kokemusta on, ja kerta riitti).
Haluaisin suosia ns. kivijalkaliikkeitä, suomalaisia pienyrittäjiä. Itse voin ainakin kehua Kuopiossa sijaitsevaa Kuva-Maijaa; nopeaa ja ystävällistä palvelua, eikä hinnatkaan ole katossa.
Nyt haluaisin kuulla teiltä, onko vinkkiä mihin suunnistaa Turussa ja Jyväskylässä kehittämään kuvia? Kiitos jo etukäteen!

(Onko otsikko hyvää suomenkieltä? Kehitysliike?)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
JKyytinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JKyytinen »

Jyväskylässä ainakin olen ymmärtänyt, että Villen kuvassa kehitetään myös muiden kauppojen puolesta.
Jesse Kyytinen

jessekyytinen.wordpress.com
Samyang, Zeiss, ja Canon FDL -manuaalilaseja 5D3:n nokalla
kapama-7

Viesti Kirjoittaja kapama-7 »

Mitähän tarkoitat filmivalokuvien kehittämisellä? Minulle aivan uusi termi.
Mustavalkoista vai väriä? Minkä kokoisia vedoksia kaipaat? Vai pelkkää filmin kehitystä.
Jos pimiötä kaipaat, niin Jyväskylästä löytyy Ratamolta Luovan valokuvauksen keskuksen hyvin varustettu perinteinen pimiö.

Kapa
Vastaa Viestiin