Ilmainen näytön kalibrointi!
-
Ilmainen näytön kalibrointi!
Laittelin tuossa edellä viestiä koskien Spyder3 ongelmaa ja se ei ole ratkennut.
Ajattelin ehdottaa seuraavaa: Olisko täällä joku jolla on kyseisestä laitteesta kokemusta ja haluasi kalibroida näyttönsä? Voisin lähettää omalla kustannnuksella laitteen testattavaksi että saadaan selvyys onko laite viallinen vai minä vain tumpelo joka ei osaa käyttää sitä.
Jos löytyy halukkuutta testata tätä laitetta niin laittakaa yhteystietoja niin sovitaan käytännön järjestelyistä. Toki jos täällä on Lähellä Alavus-cityä asuvia niin voisin kiikuttaa ton testattavaksi.
Ajattelin ehdottaa seuraavaa: Olisko täällä joku jolla on kyseisestä laitteesta kokemusta ja haluasi kalibroida näyttönsä? Voisin lähettää omalla kustannnuksella laitteen testattavaksi että saadaan selvyys onko laite viallinen vai minä vain tumpelo joka ei osaa käyttää sitä.
Jos löytyy halukkuutta testata tätä laitetta niin laittakaa yhteystietoja niin sovitaan käytännön järjestelyistä. Toki jos täällä on Lähellä Alavus-cityä asuvia niin voisin kiikuttaa ton testattavaksi.
-
-
No itsellä ei ole kokemusta, mutta näyttö tarvitsisi saada kalibroitua. Jos et siis ketään kokemuksen omaavaa löydä, niin minäkin voin mielelläni testata :)
Tosin itellä iMac, joten en noista Windowsin näyttisajureista yms telkkareista näyttöinä tiedä, mutta ainakin se selviäisi, että onko spyderissä jotain fyysistä vikaa.
Tosin itellä iMac, joten en noista Windowsin näyttisajureista yms telkkareista näyttöinä tiedä, mutta ainakin se selviäisi, että onko spyderissä jotain fyysistä vikaa.
-
No katotaan jos ei kukaan kokenut windowssi-jussi ilmottaudu parin päivän sisällä niin mä voin lähettää ton spyderin sulle testiin...antai kirjoitti:No itsellä ei ole kokemusta, mutta näyttö tarvitsisi saada kalibroitua. Jos et siis ketään kokemuksen omaavaa löydä, niin minäkin voin mielelläni testata :)
-
Ok, seurailen tästä miten homma kehittyy!puuhapete kirjoitti:No katotaan jos ei kukaan kokenut windowssi-jussi ilmottaudu parin päivän sisällä niin mä voin lähettää ton spyderin sulle testiin...antai kirjoitti:No itsellä ei ole kokemusta, mutta näyttö tarvitsisi saada kalibroitua. Jos et siis ketään kokemuksen omaavaa löydä, niin minäkin voin mielelläni testata :)
-
-