Tarkoitin kylläkin vain tällä palstalla ja tässä ketjussa saamiani vastauksia, jotka taisivat kaikki olla miehiltä.Geppetto kirjoitti:
Mmmm. Miesylivoimalla? mistä sinä tämän näkökulman tähän poimit? - - -
Täh??? En tiennytkään vihaavani miehiä. Taidat nähdä feministejä kaikkialla?Geppetto kirjoitti: - - - Ehdit jo liittää tähän keskusteluun käsityksesi miesten leikkikoulusta ja sitten laajensit vihasi kohteeksi kaikki miehet, jotka kuulemma ovat sinua vastaan.- - -
Toivottavasti kovin moni ei ole ymmärtänyt minua noin väärin kuten sinä!Geppetto kirjoitti: - - - Minä, ja varmaan moni muukaan ei tainnut huomata moista asetelmaa.- - -
Perustuuko tämä lausahduksesi pidempääkin mielipiteideni seurantaan? Yo. virke sisältää myös oletuksen, että olen trolli, mikä on ristiriidassa sen kanssa, että tietäisit todella jotakin asenteistani.Geppetto kirjoitti: - - - Asenteesi muita ja heidän mielipiteitään kohtaan tekevät vaikeaksi ottaa sinua ihan todesta. Täällä kun on muutenkin tarpeeksi trollaajia. - - -
Mikä ihmeen telaketjufeministiasenne? Perustelisitko jotenkin? Olenko feministi, jos pidän Suomen armeijaa paikkana, jossa miehet leikkii sotaa? Vai mihin tämän väitteesi perustat??? Väite on minusta loukkaava, vaikka miten olet sitä yrittänyt hymiöllä pehmittää. Olen kaukana feminististä, enkä arvosta feministien mielipiteitä tahi perusteluita niille suurimmaksi osaksi kovinkaan korkealle.Geppetto kirjoitti: - - - Minäkin vaivauduin vain, koska epäilen sinun olevan ihan tosissasi tuossa telaketjufeministin asenteessasi :-) - - -
Minusta jonkinlainen anteeksipyyntö olisi nyt paikallaan. En minäkään täällä ole ketään sovinistisioiksi tai muiksikaan nimitellyt, saati hyökännyt jotakuta yksittäistä nimimerkkiä vastaan. Toivottavasti ei kuulu jatkossa sinunkaan tapoihisi, vaikkei kaikilla samanlaista arvomaailmaa olisikaan kuin sinulla.
Edit: Näytämme olevan vieläpä samaa mieltä asioista, joten en ymmärrä miksi leimasit minut trolliksi ja telaketjufeministiksi. Minusta oma kirjoituksesi ei ollut juurikaan provosoivampi kuin minunkaan.