Canon R5C

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
_dc_

Re: Canon R5C

Viesti Kirjoittaja _dc_ »

nsamppa kirjoitti: Maalis 31, 2023 16 : 03
Alkoiko näytön saranat pitää ääntä vai menikö vaan löysäksi?

Miksi menet iso 800:lla? Eikö siinä tule ongelmia auringon paisteessa isolla aukolla?

Alkoi naksahtamaan käännettäessä koko ajan samalla kohdin.

Iso 800 on base iso. Paras dynamiikka nimenomaan kirkkaassa päässä. Varind on videokuvaajan kaveri.
[/quote]

Okei, mulla ei vielä naksumista kuulu joten ehkä pieni löysyys/väljyys ei sitten haittaa.

Olisihan varind varmaan hyvä olla aina videohommissa, mutta C70 sisäiset nd:t on niin kiva juttu että oon luopunut kokonaan suotimien käytöstä :D
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Normanton

Viesti Kirjoittaja Normanton »

"The Canon EOS R5 C is now Netflix approved after latest firmware update"
https://www.canonrumors.com/the-canon-e ... re-update/
nsamppa

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

_dc_ kirjoitti: Huhti 03, 2023 8 : 42
nsamppa kirjoitti: Maalis 31, 2023 16 : 03
Alkoiko näytön saranat pitää ääntä vai menikö vaan löysäksi?

Miksi menet iso 800:lla? Eikö siinä tule ongelmia auringon paisteessa isolla aukolla?

Alkoi naksahtamaan käännettäessä koko ajan samalla kohdin.

Iso 800 on base iso. Paras dynamiikka nimenomaan kirkkaassa päässä. Varind on videokuvaajan kaveri.
Okei, mulla ei vielä naksumista kuulu joten ehkä pieni löysyys/väljyys ei sitten haittaa.

Olisihan varind varmaan hyvä olla aina videohommissa, mutta C70 sisäiset nd:t on niin kiva juttu että oon luopunut kokonaan suotimien käytöstä :D
[/quote]

Joo. Siis eihän mulla C70:ssä ikinä oon nd:tä. Siinä on kyllä ihana kamera kertakaikkiaan.
nsamppa

Ilmeisesti otsikon kameraan tulossa mukava päivitys. Dynamiikan kasvusta oon kuullu, kuten nopeammasta stilli/video vaihdoksesta, akunkesto paranee videopuolella, waveformia voi muokata paremmin jne.

Tää kamera on ollu vähän huomiota vailla Canonin toimesta ja vähän sääli kun on mun mielestä mielettömän hyvä kamera. Hyvä että saa pikkaisen rakkautta Canonilta tämäkin.
nsamppa

Hyvältä vaikuttaa tää päivitys:

https://youtu.be/oXtihVNo-eQ

Vähän on ärsyttänyt se että R5C on merkittävästi sinisempi kuin C70. Vähän sitä joutuu aika vääntämään ku mä diggaan kyl enemmän C70 lookista.
Vastaa Viestiin