missä?jari siren kirjoitti:mulla on jokunen:Dsaltikov kirjoitti:Asiaa. Täydellisistä kuvista tulee kuolemattomia. Monellako meistä on sellaisia?OOpa kirjoitti:Helvetin hyvä kuva, aina täydellisyys ei ole mahdollista. Olisi pitänyt pyytää veneilijöitä ajamaan toiseen suuntaan ja sitten kääntää kuva toisin päin, että liikkeensuunta on lukusuunnnanmukainen. Lisäksi veneen takakylkeen olisi voinut teipata pienen halogeenin jne.
Ai niin, kyseessä olikin tilannekuva.... helvetin hyvä sellainen. Turha marista pienistä!!!
Kalassa
-
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
- Viesti:
Etsivä löytää valon!spege kirjoitti:missä?jari siren kirjoitti:mulla on jokunen:Dsaltikov kirjoitti: Asiaa. Täydellisistä kuvista tulee kuolemattomia. Monellako meistä on sellaisia?
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Itse kuvasta: "klassisen, hillityn tyylikäs". Jossain silmäilyn vaiheessa mieleen juoilahti, olisiko etualalalla ollut tarpeen jokin hieman dominoivampi elementti, mutta toisaalta vasemman alareunan heijastukset ajavat tuon asian aivan mallikkaasti.
On tunnelmaa ja dynamiikkaa, sävyä - sen mitä läppärin näytöltä sävyistä ja kontrasteista pystyy sanomaan.
On tunnelmaa ja dynamiikkaa, sävyä - sen mitä läppärin näytöltä sävyistä ja kontrasteista pystyy sanomaan.
-
- Viesti:
Kiitos kaikille rakentavasta kritiikistä! Olen kyllä siinä samaa mieltä, että vene pitäisi saada paremmin näkyviin.... Olisi pitänyt äkkiä käydä nappaamassa tikapuut tai kiivetä puuhun, että vene näkyisi kokonaan :D
Kuvia
Canon EOS 350D
- Canon EFs 18-55mm f/3.5-5.6
- Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III USM
- Meade ETX-90, 1250mm
- Canon Speedlite 430EX
- BG-E3
Canon EOS 350D
- Meade ETX-90, 1250mm
- Canon Speedlite 430EX
- BG-E3
-
Tai käsitellä vene näkyvämmäksi. Samalla voisi myös käsitellä taivasta sävyiltään harmonisemmaksi. Ennemmin kuin keskittyä, sinänsä erittäin tärkeään, kehysnypräämiseen ;-)Fargo kirjoitti:Kiitos kaikille rakentavasta kritiikistä! Olen kyllä siinä samaa mieltä, että vene pitäisi saada paremmin näkyviin.... Olisi pitänyt äkkiä käydä nappaamassa tikapuut tai kiivetä puuhun, että vene näkyisi kokonaan :D
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
- Viesti:
:) Kalastajien päälle yritin saada vähän dramaattisuutta, taivaan sävyillä, mutta tiedä sitten onnistuiko mitenkään :/
Kuvia
Canon EOS 350D
- Meade ETX-90, 1250mm
- Canon Speedlite 430EX
- BG-E3
Canon EOS 350D
- Meade ETX-90, 1250mm
- Canon Speedlite 430EX
- BG-E3
-
- Viesti:
-
Logiikan perusteisiin tutustuneena Johtaja Sirenin lause pitää sisällään väitteen, että JS on aina oikeassa. Siis on olemassa Totuus, jota JS edustaa. Kun olet eri mieltä kuin JS, olet väärässä. Yksinkertaista, eikö totta?jari siren kirjoitti:juu tärkeää on olla minun kanssa eri mieltä, ei oikeassa!
Tämä ei pidä paikkaansa, koska aika ajoin olen eri mieltä kuin JS ja itse olen tunnetusti aina oikeassa.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
-
- Viesti:
No hei joooooo mieti sitä;DMrRessu kirjoitti:Toivon tosiaan, että tämä oli vitsi.jari siren kirjoitti:juu tärkeää on olla minun kanssa eri mieltä, ei oikeassa!
;D
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
Mutta et kai usein ole eri mieltä = väärässä?adele kirjoitti:Logiikan perusteisiin tutustuneena Johtaja Sirenin lause pitää sisällään väitteen, että JS on aina oikeassa. Siis on olemassa Totuus, jota JS edustaa. Kun olet eri mieltä kuin JS, olet väärässä. Yksinkertaista, eikö totta?jari siren kirjoitti:juu tärkeää on olla minun kanssa eri mieltä, ei oikeassa!
Tämä ei pidä paikkaansa, koska aika ajoin olen eri mieltä kuin JS ja itse olen tunnetusti aina oikeassa.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
No hei ei tosisaan, me ollaan Suomessa ja mä sanon että ei mun kuvat ole kovin ihmeelisii, suorastaan surkeita.saltikov kirjoitti:Ei kannata kuitenkaan ylpistyä... muuta kuin sopivassa määrin. Muut ei ehkä tykkää.jari siren kirjoitti:mulla on jokunen:Dsaltikov kirjoitti:Asiaa. Täydellisistä kuvista tulee kuolemattomia. Monellako meistä on sellaisia?
(tähän sitten jonkun muun kuuluu sanoo ei sentään, Kyllä sun kuvat on A1 luokaa) Piru kun ei ole kun yksi nikki:(
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
mä diggaan suo et ole mikään ääliötai ees teini!saltikov kirjoitti:Moderaattori!!!! Tää ketju lukkoon HETI. Saadaan edes yksi ketju joka päättyy onnellisesti.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
joo tukekaa muo!Mojo kirjoitti:Eli kun se tukee sinua niin se ei ole teini, jos taas on eri mieltä asioista niin sitten taas? :halutunlainen hymiö:jari siren kirjoitti: mä diggaan suo et ole mikään ääliötai ees teini!
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.