Kyllä mä mielelläni haluan palautetta meidän tekemisistä. Sehän voi avata vaikka mitä ovia kun sitä vähä funtsii. Ei ainakaan mua tarvii varjella mitenkään kovaltakaan kritiikiltä.
Lisäksi ihan tottahan tuo on, että pitkä video toi on. Mut sit taas ku meidän pitää katsoa tätä tekemistä useammalta kannalta kuin pelkän yhden videon lopputuloksen suhteen. Tärkeää meille on että julkaisu on säännöllistä, taso riittävän hyvää ja se vie mahdollisimman vähän resursseja. Niihin peilaten tekisin ton edelleen samalla tavalla.
Jos tarkastelee tuota vaikka tilastojen kautta, niin tuota videota on katseltu katselukertojen perusteella keskivertoa enemmän. Sen sijaan katseluaikaa on kertynyt lähes 50% enemmän keskiarvoon verrattuna. Eli en mä näe syytä niin huolestua.
Ja vaikka yksi video floppaisikin, on se vain yksi pieni etappi pitkällä maratonilla. Pakko tässä on pitää katsetta vähän kauempana horisontissa.
Pienenä kiinnostavana faktana sanottakoon että parhaiten menestyneet videot meillä on aloittelijoille suunnatut videot. Ehkä pitäis tehdä sinne suuntaan enemmän videoita, mut ei kyl niin hirveästi kiinnosta. Mua ehkä eniten kiinnostaa jakaa sellaista tietoa mistä ite olisin ollut todella kiitollinen 5-10 vuotta sitten kun vähän jo tiesi, mutta oli siltikin vielä täysi raakile.
Eli mun puolesta vaan kaikki risut ja kepit vaan kehiin. Jos mä niistä loukkaannun, on se mun ongelma. Mut vaikea nähdä et mä esim loukkaantuisin sitä jos joku sanoo pitkää videota pitkäksi videoksi