Eeks goes Dille med flash (digikuva)
-
Eeks goes Dille med flash (digikuva)
Muovikwanon + suttutsuumi jalustalla
ISO 100
f 5.6
20.0 s
Pari napsuu salamaa.
-
Kiitän erinomaisesta otsikosta(:, enkä voi muuta kun ihailla kuvaasi. Pronssinen värimaailma, ja salamalla valotettu pelastusrengas on mainio kombinaatio.
Pitäisi löytää joku harvinaisen yksinkertainen salama, jonka tehokkuutta voisi säätää. Muita säätöjä en oikeastaan tarvitsisi. Salamasta olen pitkälti samaa mieltä kuin itse C-B, mutta yökuvauksessa eri muovipussien läpi ammuttu salama saa aikaan mahtavia efektejä. Tuskin tuohon mitään 200e:n Speedliteja nykyäänkään tarvitsee. Jos niistä edes on siihen.
Pitäisi löytää joku harvinaisen yksinkertainen salama, jonka tehokkuutta voisi säätää. Muita säätöjä en oikeastaan tarvitsisi. Salamasta olen pitkälti samaa mieltä kuin itse C-B, mutta yökuvauksessa eri muovipussien läpi ammuttu salama saa aikaan mahtavia efektejä. Tuskin tuohon mitään 200e:n Speedliteja nykyäänkään tarvitsee. Jos niistä edes on siihen.
*Kirjoita tähän koko kamera-arsenaalisi*
-
Pakko myöntää et mulle tuli niin kiire lähtö et painavimmat tarpeelliset varusteet jäi vahingossa himaan =(
Eli taskulamppu, alepan ja valtsun muovikassit sekä lankalaukaisin.
Kuu oli niin upea eilen et sitä lähdin hakemaan.. aina voi jossitella, 30min aiemmin paikalle, Spegen kohkaama 500mm *) nokalle ja yksi elämäni kauneimmista sieluttomista reproista olisi voinut syntyä. Pilviverhon rakoilua odottaessani viihdytin itseäni ja rakentelin salamalla mm. "lentokenttävalot" tuohon laituriin =D
Ensi kerralla ainakin muovikassit mukaan ja Saltikoville namia.
*) Niin siis en edes omista moista =D
Eli taskulamppu, alepan ja valtsun muovikassit sekä lankalaukaisin.
Kuu oli niin upea eilen et sitä lähdin hakemaan.. aina voi jossitella, 30min aiemmin paikalle, Spegen kohkaama 500mm *) nokalle ja yksi elämäni kauneimmista sieluttomista reproista olisi voinut syntyä. Pilviverhon rakoilua odottaessani viihdytin itseäni ja rakentelin salamalla mm. "lentokenttävalot" tuohon laituriin =D
Ensi kerralla ainakin muovikassit mukaan ja Saltikoville namia.
*) Niin siis en edes omista moista =D