Eeks goes Dille med flash (digikuva)

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
-EeKe-

Eeks goes Dille med flash (digikuva)

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

Kuva

Muovikwanon + suttutsuumi jalustalla
ISO 100
f 5.6
20.0 s

Pari napsuu salamaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
dille

Viesti Kirjoittaja dille »

Kiitän erinomaisesta otsikosta(:, enkä voi muuta kun ihailla kuvaasi. Pronssinen värimaailma, ja salamalla valotettu pelastusrengas on mainio kombinaatio.

Pitäisi löytää joku harvinaisen yksinkertainen salama, jonka tehokkuutta voisi säätää. Muita säätöjä en oikeastaan tarvitsisi. Salamasta olen pitkälti samaa mieltä kuin itse C-B, mutta yökuvauksessa eri muovipussien läpi ammuttu salama saa aikaan mahtavia efektejä. Tuskin tuohon mitään 200e:n Speedliteja nykyäänkään tarvitsee. Jos niistä edes on siihen.
*Kirjoita tähän koko kamera-arsenaalisi*
jaho

Viesti Kirjoittaja jaho »

dille kirjoitti: Pitäisi löytää joku harvinaisen yksinkertainen salama, jonka tehokkuutta voisi säätää.
Taskulamppu? Toimii pitkissä valotuksissa ihan hyvin, usiasti pokkarin kans testannu.
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

Pakko myöntää et mulle tuli niin kiire lähtö et painavimmat tarpeelliset varusteet jäi vahingossa himaan =(

Eli taskulamppu, alepan ja valtsun muovikassit sekä lankalaukaisin.

Kuu oli niin upea eilen et sitä lähdin hakemaan.. aina voi jossitella, 30min aiemmin paikalle, Spegen kohkaama 500mm *) nokalle ja yksi elämäni kauneimmista sieluttomista reproista olisi voinut syntyä. Pilviverhon rakoilua odottaessani viihdytin itseäni ja rakentelin salamalla mm. "lentokenttävalot" tuohon laituriin =D

Ensi kerralla ainakin muovikassit mukaan ja Saltikoville namia.
*) Niin siis en edes omista moista =D
Vastaa Viestiin