Nvidia Studio Driver / AMD PRO Edition Driver sisällöntuotantoon

Kuvankäsittelyä, mitä vain
Maffer
Viesti:

Nvidia Studio Driver / AMD PRO Edition Driver sisällöntuotantoon

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Näytönohjaimien valmistajilla on erikseen tarjolla sisällöntuotantoon optimoituja ajuripaketteja. Niissä on panostettu mm. vakauteen pelinopeuden kustannuksella. Nvidialla tästä paketista käytetään nimeä Studio-driver. Itse olen käyttänyt sitä 1080-sarjan GTX-korteilla toista vuotta eikä LR/Photoshop ole enää hirttänyt missään kiinni vaikka muuten joskus hidasteleekin. Jos pelailee koneella satunnaisesti, ei sekään näistä kärsi juurikaan.
NVIDIA Studio Drivers provide artists, creators, and 3D developers the best performance and reliability when working with creative applications. To achieve the highest level of reliability, Studio Drivers undergo extensive testing against multi-app creator workflows and multiple revisions of the top creative applications from Adobe to Autodesk and beyond.
Uusin Nvidian Studio-julkaisu on tämän viestin hetkellä versiossa 516.94 ja ajurit voi ladata täältä:
https://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
Sieltä vaan poimimaan tarvittavilla tiedoilla (kieli, OS-versio) ja Download Type -> Studio-driver.

AMD:n vastaava kitti on PRO Edition software:
https://community.amd.com/t5/radeon-pro ... a-p/530589
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
P2

Re: Nvidia Studio Driver / AMD PRO Edition Driver sisällöntuotantoon

Viesti Kirjoittaja P2 »

Kiitos tiedosta. Itse päivitin juuri näyttiksen uuteen ja tarttee katsoa parantaako studio ajurit entisestään kuvan aukeamis nopeuttta.
Maffer
Viesti:

Re: Nvidia Studio Driver / AMD PRO Edition Driver sisällöntuotantoon

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Release Notes kertoilee usein GPU-laskentaan liittyvistä parannuksista. Todnäk. siellä se paras anti vakauden ja nopeuden suhteen on. Sellainen kokemus tähän mennessä nvidian ajurista.
Vastaa Viestiin