Tuolta vielä jonkin aikaa:
https://helpx.adobe.com/lightroom-class ... pport.html
Lightroom 6.14 ei enää toimi
-
- Viesti:
Re: Lightroom 6.14 ei enää toimi
Vanhakin oppii vielä
-
Kiitos linkistä. Sieltähän sen voi ladata... mutta...xorsa kirjoitti: ↑Helmi 18, 2023 16 : 28 Tuolta vielä jonkin aikaa:
https://helpx.adobe.com/lightroom-class ... pport.html
Asennusohjelma ilmoittaa "
Install.app on päivitettävä
Tämä apin kehittäjän on päivitettävä appi,
jotta se toimii tämän macOS-version
kanssa. Saat lisätietoja ottamalla yhteyttä
kehittäjään.
"
Eli ei pelaa silti. Tai en osaa.
-
-
- Viesti:
Kyllä se toimii käytännössä eikä vain teoriassa. Tuubiin vaan hakusanaksi "windows 11 pentium 4". Ei nyt mitenkään tuottoisan raivokasta nopeutta, mutta mahdollista se on. Sen sijaan esim. Intelin Core sukupolvet ennen 8000-sarjaa tehtiin turhaan käyttökelvottomaksi MS:n toimesta.
-
-
- Viesti:
"Install.app on päivitettävä
kehittäjään."
Sen tiedän, että tuo appi lienee 32 bittinen, kun sen pitäisi olla 64 bittinen. Kuitenkin olen itse ladannut sieltä sen viimeisen vitosen päivityksen ja se asentui tähän 64 bittiseen.
kehittäjään."
Sen tiedän, että tuo appi lienee 32 bittinen, kun sen pitäisi olla 64 bittinen. Kuitenkin olen itse ladannut sieltä sen viimeisen vitosen päivityksen ja se asentui tähän 64 bittiseen.
Vanhakin oppii vielä
-
Mulla toimii Windows 11:ssa niinkuin aina aikaisemminkin. Joutuu kyllä rekisteröimään tuon "Lightroom Classic"versiona Adobe Creative Cloud palveluun.Niämine kirjoitti: ↑Helmi 17, 2023 13 : 40Raportoikaapa joku jos ei toimi enää 11:ssä, kympissä toimii ainakin loistavasti. Mua hiertää kuukausimaksullisuus, ja teen lähes mitä tahansa sen välttääkseni. No, onneksi kone ei teoriatasolla oo win11-yhteensopiva:-)jaava kirjoitti: ↑Helmi 16, 2023 9 : 59 Näköjään alkaa Lightoom 6.14 käyttö lähentyä loppuaan kahdestakin syystä:Mun Windows 7 alkaa uhkaavasti olemaan jo liian vanha. Pitäsköhän tiivistää korvaavan kuvaeditorin pähkintää (Lightroom se ei tule enää olemaan).
- Uusi käyttöjärjestelmä ei enää tue (Pyöriikö tuo Windows 11:ssa?)
- Uuden kameran raw on tyyppiä, jota LR 6.14 ei osaa avata (joutuu konvertoimaan ensin DNG-muotoon)
Kts. aikaisemmat viestit!