Vain neljä kybää!! Voiko olla hyvä?? Niin ne väittää;
https://www.sonyalpharumors.com/reviewe ... ternative/
Halapa CFExpress Type-A Card Reader !!
-
Halapa CFExpress Type-A Card Reader !!
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
- Viesti:
Re: Halapa CFExpress Type-A Card Reader !!
Kannattaa olla varovainen. Noiden kiinarien kanssa on ollut viime vuosina takaisinvetoja. XQD ei ole kovin kaukana näistä korteista ja jopa kinuskit itse ovat vedelleet niitä takaisin vaikka ebay-ostokset on jo maksettu. Syynä korttien kuumeneminen ja hajoaminen sekä korruptoituminen. Jos laittaa tonneja vehkeisiin ja yhden kortteihin, ei sitä kannata missään nimessä pilata millään kympin tuhnulla.
-
- Site Admin
- Viesti:
Re: Halapa CFExpress Type-A Card Reader !!
Ostin halvan Transcendin kortinlukijan. CF, microSD, SDHC/SDXC. USB-C -liitäntä toisessa päässä. Ostossa ei kaikki mennyt ihan putkeen, työnsin piuhan kiinni lattiakoneeseen. (Vähän ihmettelin, kun ei mennyt ihan niin sujuvasti kuin yleensä USB C -liitäntään uppoaa...).
Siinä on framilla heti kaksi USB 2.0 ja kaksi USB 3.0. Ja kotelon etuluukun takana on vielä yksi USB 3 -liitäntä ja kiinteä kortinlukija eri muistikorteille.
Heti kun olin piuhan työntänyt, niin ruudulle tuli ilmoitus Power Surge. Vasta sitten tajusin, että olin työntänyt USB-C:n ihan tavalliseen USB-liitäntään. Ihan hyvin se sinne meni. Piti käynnistää kone uudelleen, että sai tuon liitännän uudelleen toimimaan.
Kannettavassa on kyllä kaksi USB-C -liitäntää, mutta on siinä kiinteä sd-korttipaikkakin.
Piti kaivaa ainakin 6 - 7 vuotta vanha kortinlukija esille, siitä löytyi myös sd-paikka. Siirtonopeus luokkaa 19 MB/s. Yksi Canon EOS R6:n jpg/raw-kuvapari vie tilaa alle ja päälle 25 MB. Hm.
Siinä on framilla heti kaksi USB 2.0 ja kaksi USB 3.0. Ja kotelon etuluukun takana on vielä yksi USB 3 -liitäntä ja kiinteä kortinlukija eri muistikorteille.
Heti kun olin piuhan työntänyt, niin ruudulle tuli ilmoitus Power Surge. Vasta sitten tajusin, että olin työntänyt USB-C:n ihan tavalliseen USB-liitäntään. Ihan hyvin se sinne meni. Piti käynnistää kone uudelleen, että sai tuon liitännän uudelleen toimimaan.
Kannettavassa on kyllä kaksi USB-C -liitäntää, mutta on siinä kiinteä sd-korttipaikkakin.
Piti kaivaa ainakin 6 - 7 vuotta vanha kortinlukija esille, siitä löytyi myös sd-paikka. Siirtonopeus luokkaa 19 MB/s. Yksi Canon EOS R6:n jpg/raw-kuvapari vie tilaa alle ja päälle 25 MB. Hm.