temama kirjoitti:Niin, orjana on fantsu olla, vaikka muut keräävät tuohta sun elämällä?
Käytät orjuutta väärin. Ennemmin se on kaupankäyntiä. Sinä annat firmoille tietoa ja ne antavat palveluja. Ja ei sekään ole välttämättä huono asia, että esimerkiksi mainonta kohdentuu tarkemmin.
Tietysti tuossa on väärinkäyttöpotentiaali, varsinkin jos yhteiskuntajärjestys järkkyy, mutta silloin ollaan joka tapauksessa täysin arvaamattoman kehityksen äärellä eikä ole mitenkään sanottu, että tiedoilla olisi silloinkaan merkittävää väärinkäyttöpotentiaalia sekasorron takia.
Näitä korporaatioiden ylivaltaa vastaan pitää taistella, muuten homma vaan jatkuu ja menee entistä härskimmäksi!
Se taistelu on taistelua tuulimyllyjä vastaan. Katson jonkun jutun, jonka mukaan oli tutkittu, että nuorille ihmisille jenkeissä pitäisi maksaa satoja tai jopa tuhansia euroja, että he suostuisivat luopumaan sosiaalisen median käytöstä kuukaudeksi. Toisaalta, kuvittele, että olisi maksullisia palveluja, jotka maksaisivat sen verran. Kukaan ei käyttäisi niitä. Näennäisellä ilmaisuudella on valtava voima ja ihmiset säästävät itsensä vaikka hengiltä.
En ainakaan minä jaksa tuhlata elämääni vauhkoamiseen. Se vaatisi liian suuria uhrauksia. tehköön koijarit rahansa minun tiedoilla. En minä kuitenkaan koskaan pystyisi niitä itse rahallisesti hyödyntämään.
Täällä EU maissa on ihan munatonta menoa tässä suhteessa. Vaikka jenkkien trump on ääliö, niin ainakin se ajaa munakkaasti oman maansa etuja! kinkit on viakkaita, muttakaikessa salamyhkäisyydessään varmaan vielä petollisempia kuin jenkit. Venäjä nyt on mitä on, arvaamatonta. voi iskeä vielä pahastikin.
Trump ei pysty uhossaan ajamaan edes omaa etuaan. Se on mielenkiintoinen näkemys edusta, jos vaikka kauppasotien aiheuttamat suunnattomat tappion amerikkalaiselle teollisuudelle näkee etuna. Trumpista on hyötynyt muutama sukulainen ja ehkä Putin ja Kim (marginaalisesti). Muuten hän on yksi vahingollisimpia ihmisiä koko maailmalle, jos jätetään kansanmurhaaja-diktaattorit laskuista.
tää on hyvä tiedostaa. varsinkin täällä Euroopassa missään ollaan säälittävän hyväuskoisia hyväksikäytettäviä.
Missä sitten ei olla?