MYYTY MYYTY MYYTY MYYTY
————————————————————————————————————
Myydään lähtökohtaisesti pakettina. Kaikki tuotteet olen ostanut vajaa vuosi sitten liikkeistä käytettynä ja kaikki tuotteet toimivat. Ja koska kaikkia aina kiinnostaa myynnin syy niin minulla se johtuu siitä etten tykkää kamerasta yhtään. Paljon siinä on hyviä puolia, mutta omaan käteen se ei sovi ja en nauti tällä hetkellä kuvaamisesta pätkääkään.
Sony a7 III (sc:38545) kulumaa enimmäkseen pohjassa ja play nappi ei toimi. Onneksi se ei menoa haittaa koska nappien paikkoja ja käyttötarkoitusta saa muutettua mieleisekseen. Muutoin kaikki käy ja kukkuu niin kuin pitääkin. 3 akkua 1x alkuperäinen ja 2x tarvike joissa on potkua paljon enemmän kuin alkuperäisessä ja olen yhdellä akulla kuvannut noin 2900ruutua, eli ei tarvitse murehtia akun loppumista heti. Mukana laturi kahdella akkupaikalla. Runkotulppa, hihna, johdot ja SDXC SanDisk extreme 170MB/s 64GB muistikortti.
Samyang AF 85mm f1.4 ei mikään pellon kaunein peruna ja rungossa kulumaa, mutta hitto miten hyvä linssi hintaisekseen! Piirtää älyttömän hyvin, yllättävän nopea tarkennus ja ei oikeastaan edes sahaile hämärässä vaan ottaa hyvin tarkennuksen.
Viltrox AF 20mm f2.8 pieni kuin mikä ja piirto on todella hyvää vaikka muistuttaakin enemmän duploa kuin objektiivia!
Sony 70-200mm f2.8 oss gm
Noh, tästä kohtuu hinnalla tötterö joka ei jätä kylmäksi. Nopea ja piirto priimaa, kulumaa eniten vastavalosuojassa. Mukaan suojalaukku.
Kuvia saa niitä tarvitseville! Tuotteet sijaitsee Kirkkonummella ja liikkuu tarvittaessa junaradan varrella aina Helsinkiin asti.
Yhteydenotot YVllä
Hinta koko paketille 2000€
—MYYTY— Sony A7III / Samyang AF 85mm f1.4 / Viltrox AF 20mm f2.8 / Sony 70-200mm f2.8 oss gm
-