Mainio pieni laajakulma MFT-järjestelmään. Siistikuntoinen ja hienosti toimiva objektiivi. Zoomin lukitusnappi lukitsee auki-asentoon, mutta suljetusta zoomin saa käännettyä auki ilman nappia. Ei vaikuta oikeastaan mihinkään, mutta semmoinen ominaisuus tässä kumminkin on.
Löytyy Nastolasta, jonne voi tulla syynäämään ja testaamaan. Lähetys onnistuu, ja maksutavaksi käy MobilePay ja tilisiirto.
Hinta 220 € postimaksuineen.
Olympus M.Zuiko Digital ED 9-18mm f/4-5.6
-
-
-
Re: Olympus M.Zuiko Digital ED 9-18mm f/4-5.6
Kun nousi keulille, niin satuin huomaamaan. Myyjä kertoi ominaisuudesta, ymmärsinkö oikein, että tarkoitit sitä omassa yksilössäsi viaksi? Se ei ole kuitenkaan vika, vaan ominaisuus; ainakin minun uutena ostamani samanlainen toimii juuri samalla tavalla. Matkustusasennossa linssi lyhenee merkittävästi, ja siitä se menee zuumirengasta kääntämällä kuvausasentoon, ilman mitään ylimääräistä lukitusnapin etsimistä. Kuvausasennossa zuumirengas stoppaa kumpaankin päin niihin zuumin ääriasentoihin, missä objektiivi toimii kuvattaessa; senhän täytyykin stopata, ettei kuvatessa vahingossa zuumaa pois toiminta-alueelta! Ja siksi palauttaminen matkustusasentoon vaatii lukitusnapin painamista. Tai näin olen itse ymmärtänyt. Ja toivottavasti hyvä objektiivi löytää uuden kodin, ja ahkeraa käyttöä, siihen se on tehty!
Jaakko
Jaakko