Hyväkuntoinen Canon EF 17-40mm F4L USM -objektiivi. Olen tämän itse ostanut uutena n. 15 vuotta sitten Technikdirectista Saksasta. Putken päässä on uudesta lähtien ollut Hoya UV-filtteri (joka ei tule kaupan mukana). Ei ole naarmuja eikä lommoja ja lasipinnat ovat virheettömät. Mukaan tulee vastavalosuoja Canon EW-83E, pehmeä suojapussi ja käyttöohjevihkonen. Alkuperäistä laatikkoa ei nyt löytynyt, joten kaupat mieluiten kasvotusten, mutta lähetyskin onnistuu.
Putki kulkeutuu helposti Oulu-Kokkola-Nivala kolmion sisällä sekä periaatteessa joka viikko (loppuviikosta) myös tarvittaessa pääkaupunkiseudulle Vantaalle, mutta just nyt joulukuussa vähän lomat sekoittaa työmatkustamista.
Hinta on valmiiksi tingitty, ei kannata hirveästi alkaa ehdottelemaan.
Hinta: 240 euroa
Kunto: Hyvä
Sijainti: Alavieska, Pohjois-Pohjanmaa
Kuvia pyynnöstä sähköpostiin.
M: Canon EF 17-40mm F4L USM
Vain yksityishenkilöille. EI FIRMOILLE. Myydään valokuvaukseen liittyvää käytettyä tavaraa. Muista mainita *paikkakunta*! Puhno? Älä nosta ilmoitustasi alle viikon välein (=käytä sen sijaan Muokkaa-nappia!). HINTA PAKOLLINEN.
----Yksityisviesti pysyy Lähtevät-kansiossa, kunnes vastaanottaja on lukenut yv:n. => lukemisen jälkeen siirtyy Lähetetyt-kansioon. ---
----Yksityisviesti pysyy Lähtevät-kansiossa, kunnes vastaanottaja on lukenut yv:n. => lukemisen jälkeen siirtyy Lähetetyt-kansioon. ---
Hyppää
- Digicamera.net
- ↳ Info ja Palaute
- ↳ Arkisto
- ↳ Vastaa kyselyihin ja äänestyksiin
- ↳ Arkisto
- Vapaasti
- ↳ Aloitteleva digikuvaaja kysyy
- ↳ Sana on melkein vapaa
- Digikuvaus ja Digikamerat
- ↳ Mobiilikuvaus
- ↳ Digikuvaus
- ↳ ***Videokuvaus***
- ↳ Värinhallinta, ICC-profiilit
- ↳ Canon
- ↳ Casio, Fuji
- ↳ Minolta, Olympus
- ↳ Nikon, Sony
- ↳ Muut merkit
- ↳ Järjestelmädigit Canon, edullisemmat mallit.
- ↳ Järjestelmädigit Nikon, edullisemmat mallit.
- ↳ Optiikka
- ↳ Järjestelmädigit
- ↳ Linkkejä kuviin ja gallerioihin
- Ohjelmat
- ↳ Kuvankäsittely
- ↳ Fotoalbumiohjelmat
- Yleinen
- ↳ DIY eli Tee-Se-Itse
- ↳ Ulkomailta ostaminen
- ↳ Kirjat, lehdet, tapahtumat, opiskelu, TV
- ↳ Kuvaus yleinen
- ↳ Mikä tahansa muu valokuvausaihe...