MYYTY Canon 70-200/2.8 L USM, BG-E4

Vain yksityishenkilöille. EI FIRMOILLE. Myydään valokuvaukseen liittyvää käytettyä tavaraa. Muista mainita *paikkakunta*! Puhno? Älä nosta ilmoitustasi alle viikon välein (=käytä sen sijaan Muokkaa-nappia!). HINTA PAKOLLINEN.

----Yksityisviesti pysyy Lähtevät-kansiossa, kunnes vastaanottaja on lukenut yv:n. => lukemisen jälkeen siirtyy Lähetetyt-kansioon. ---
MacroMan

MYYTY Canon 70-200/2.8 L USM, BG-E4

Viesti Kirjoittaja MacroMan »

Tästä veronpalautusrahoille parempi käyttötarjoitus eli myyn kaluston yksinkertaistamisen vuoksi:

- Canon 70-200/2.8 L USM + Hoya Super HMC Pro 1 77 mm UV. Hankittu Rajalasta 19.11.2007, cashback nautittu. Hinta mukava tasaraha 1000 €. Vaihdossa voin harkita Canon 100/2.8 macro.
- Canon BG-E4 -akkukahva EOS 5D:lle, hankittu 15.10.2007 Cyberfotosta. Hinta 180 €.

Sanomattakin on selvää, että tavarat ovat uudenveroisessa kunnossa. Majailevat Espoossa ja liikkuvat pääkaupunkiseudulla ilmaiseksi, muualle ostajan kustannuksella.

Yyveellä tavoittaa,

Jari
Viimeksi muokannut MacroMan, Joulu 16, 2007 15 : 34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's the small things that matter.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Artistic

Viesti Kirjoittaja Artistic »

Kauheasti tunnut erilaista, melko uutta tavaraa myyneen viime aikoina. Melkeen kaikki 43 viestiäsi ovat myynti-ilmoituksia tai niihin liittyvää. Vaikeuksia päättää vai ? :D
MacroMan

Viesti Kirjoittaja MacroMan »

Voipi olla. Kaikista on kuitenkin kuitit, eli eivät ole varastettuja, eivät osamaksulla hankittuja, kunto on ollut juuri sitä mitä olen luvannut tai ainakaan ei kukaan ole valittanut, joten... kannattako tuosta nyt sitten olla huolissaan? Jos minä haluan käyttää tällaista vähän kallista metodia löytääkseni juuri omiin tarkoituksiini sopivan setin, kuuluuko se ihan oikeasti kenellekään muulle? Omilla rahoillani olen tietääkseni kaiken myymäni hankkinut ja itse laskuni maksanut, joten jos sopii ei aloiteta tästä mitään "miksi-menit-ostamaan" -ketjua - sellainen suututtaa aikuista miestä.
It's the small things that matter.
Artistic

Viesti Kirjoittaja Artistic »

No, ei sitä nykypäivänä koskaan voi tietää. Anteeksi nyt vain ja onnea kaupoille.
Vastaa Viestiin